COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE SAĞLIK PROFESYONELİ ÖĞRENCİLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM ESNASINDA SANAL KAYTARMA DAVRANIŞLARI
Abstract
İnternet erişiminin bulunduğu cihazların yaygın bir şekilde kullanımı, bireylerin teknolojiyi kişisel amaçları için kullanmasına olanak sağlamış, bu yönde davranışların artışında eğilim olmuştur.
COVID - 19 salgınının ilan edilmesi ile tüm ülkelerde eğitim ve öğretim önemli ölçüde etkilenmiş ve uzaktan eğitim yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır.
Üniversite öğrencilerinin ders saatleri içerisinde cep telefonlarını ve interneti, uyarılmalarına rağmen kullanmaya devam ettikleri bilinmektedir.
Öğrenciler uzaktan eğitimin bir getirisi olarak bilgisayar ve interneti yaygın bir şekilde kullanmakta aynı zamanda bu durum teknolojiyi kişisel amaçları için de kullanımlarına sebep olmuştur.
Sağlık programlarında öğrenim gören öğrencilerin uzaktan eğitim esnasında sergiledikleri sanal kaytarma davranış düzeylerini ve bunu etkileyen faktörleri belirlemektir.
Araştırma tanımlayıcı tasarımda bir çalışmadır.