Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tercan, Tansel" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    A PROPOSAL FOR SMART RESTAURANT BUSINESS DEVELOPMENT.
    (L.N. GUMILYOV EURASIAN NATIONAL UNIVERSITY, 2020) Yüzbaşıoğlu, Nedim; Topsakal, Yunus; Bahar, Mehmet; Tercan, Tansel
    The process that starts with the customer entering the restaurant and ends with the account payment refers to the restaurant management process. Various methods have been used in this process until today to increase customer satisfaction and reduce costs. Examples of these systems are the hand terminal of the waiters and the order terminals in the kitchens. It is observed that the new generation technologies that have entered our lives with Industry 4.0 have changed the restaurant business development and management processes. Therefore, the study focused on the potential usage areas of new generation technologies in restaurant business development and management process. In the study, suggestions were proposed about what the customers’ expectations from the restaurants will be in the future in terms of the new technologies.


| Kapadokya Üniversitesi | Kütüphane | Açık Bilim Politikası | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Kapadokya Üniversitesi, Ürgüp, Nevşehir, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim