ÇGS - Kitaplar

Bu koleksiyon için kalıcı URI

Güncel Gönderiler

Listeleniyor 1 - 3 / 3
  • Öğe
    Montessori Matematik Araçları Uygulamaları
    (Kapadokya Üniversitesi Yayınları, 2022) Uysal, Ebru
    Matematik tamamıyla soyut bir bilgi türüdür, bu soyutluğu somut hale getirip çocuğa sunmak da Maria Montessori gibi bir dehanın eseridir. Montessori sınıfındaki sade ve rahatça anlaşılabilir matematik araçları işte bu zarif dehanın sonuçlarıdır. Çocuk, matematiği zor olduğu ön yargısıyla değil; bir çeşit oyun ve zevkli bir uğraş olarak öğrenir. İlk adımlarında başarıyı tatmış olan çocuk bundan sonraki adımlarında da başarılı olabileceğinin farkına varır.
  • Öğe
    Montessori Günlük Yaşam Becerileri Uygulamaları
    (Kapadokya Üniversitesi Yayınları, 2021) Uysal, Ebru
    Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Serisi'nin ikinci kitabı olan Montessori Günlük Yaşam Becerileri Uygulamaları okulöncesi yaş grubu çocuklar ile zaman geçiren yetiş­kinlere rehber olması amacıyla hazırlandı. Dört farklı kategoride sınıflandırı­lan günlük yaşam becerisi araçlarının sunumu sade bir dille adım adım anla­tıldı, illüstrasyonlar ile zenginleştirildi.
  • Öğe
    Montessori Duyu Araçları Uygulamaları
    (Kapadokya Üniversitesi, 2020) Uysal, Ebru
    Yenilikçi bir kişiliğe sahip olan İtalyan tıp doktoru Maria Montessori, kendi adını taşıyan eğitim metodunu çocukların doğal ortamda öğrendikleri bir eğitim yöntemi olarak tanımlamaktadır. Montessori eğitimi çocuğun kendi tercihine göre çalışma alanını seçtiği, elleriyle yenilikleri keşfettiği bir eğitim yöntemidir. Montessori eğitiminde belli limitler dahilinde özgür olan çocuk­lar, potansiyellerini kendi öğrenme hızlarında geliştirirler. Son yıllarda çocuk gelişimi alanına yönelik ilginin artmasıyla Türkiye’ de Montessori eğitimine olan talep de yükselmiştir. Çocukların tüm gelişim alanlarının desteklenmesini sağlayan bu eğitim metodu hem eğitimcilerin hem de ebeveynlerin ilgisini çekmektedir. Bu kitap, Kapadokya Üniversitesi tarafından bir seri olarak yayımlanması planlanan Montessori Eğitimi kitap­larının ilkidir. Kitabımız, Türkiye’ de Montessori eğitim yöntemine ilgi duyan öğrencilere, öğretmenlere ve ebeveynlere yol göstermesi amacıyla oluşturul­muş bir rehber niteliğindedir.