ÇGS - Kitaplar
Bu koleksiyon için kalıcı URI
Güncel Gönderiler
Listeleniyor 1 - 3 / 3
Öğe Montessori Matematik Araçları Uygulamaları(Kapadokya Üniversitesi Yayınları, 2022) Uysal, EbruMatematik tamamıyla soyut bir bilgi türüdür, bu soyutluğu somut hale getirip çocuğa sunmak da Maria Montessori gibi bir dehanın eseridir. Montessori sınıfındaki sade ve rahatça anlaşılabilir matematik araçları işte bu zarif dehanın sonuçlarıdır. Çocuk, matematiği zor olduğu ön yargısıyla değil; bir çeşit oyun ve zevkli bir uğraş olarak öğrenir. İlk adımlarında başarıyı tatmış olan çocuk bundan sonraki adımlarında da başarılı olabileceğinin farkına varır.Öğe Montessori Günlük Yaşam Becerileri Uygulamaları(Kapadokya Üniversitesi Yayınları, 2021) Uysal, EbruÇocuk Gelişimi ve Eğitimi Serisi'nin ikinci kitabı olan Montessori Günlük Yaşam Becerileri Uygulamaları okulöncesi yaş grubu çocuklar ile zaman geçiren yetişkinlere rehber olması amacıyla hazırlandı. Dört farklı kategoride sınıflandırılan günlük yaşam becerisi araçlarının sunumu sade bir dille adım adım anlatıldı, illüstrasyonlar ile zenginleştirildi.Öğe Montessori Duyu Araçları Uygulamaları(Kapadokya Üniversitesi, 2020) Uysal, EbruYenilikçi bir kişiliğe sahip olan İtalyan tıp doktoru Maria Montessori, kendi adını taşıyan eğitim metodunu çocukların doğal ortamda öğrendikleri bir eğitim yöntemi olarak tanımlamaktadır. Montessori eğitimi çocuğun kendi tercihine göre çalışma alanını seçtiği, elleriyle yenilikleri keşfettiği bir eğitim yöntemidir. Montessori eğitiminde belli limitler dahilinde özgür olan çocuklar, potansiyellerini kendi öğrenme hızlarında geliştirirler. Son yıllarda çocuk gelişimi alanına yönelik ilginin artmasıyla Türkiye’ de Montessori eğitimine olan talep de yükselmiştir. Çocukların tüm gelişim alanlarının desteklenmesini sağlayan bu eğitim metodu hem eğitimcilerin hem de ebeveynlerin ilgisini çekmektedir. Bu kitap, Kapadokya Üniversitesi tarafından bir seri olarak yayımlanması planlanan Montessori Eğitimi kitaplarının ilkidir. Kitabımız, Türkiye’ de Montessori eğitim yöntemine ilgi duyan öğrencilere, öğretmenlere ve ebeveynlere yol göstermesi amacıyla oluşturulmuş bir rehber niteliğindedir.